Vanliga frågor


° Vad är PetFunBox?
 
- PetFunBox är en prenumerationsbox som finns till katt, hund och gnagare. 
  Innehållet är en överraskning och varje månad förnyas innehållet i boxen. 
  Varje box innehåller 4-10 produkter.

° Vad innehåller boxen? 
- Då det är en överraskning så kan vi bara säga att den kan innehålla allt från godis/tugg, leksaker, pälsvård, nya produkter och mycket annat som är bra och roliga att ha.

Värde minst 300kr. ("Vanliga" boxen)

Produkterna är alltid godkända i Sverige.   
Bilder på tidigare boxar hittar du på vår Facebook-sida och på Instagram. (petfunbox.se)


Om ditt djur har någon allergi, så kan ni skriva det i kommentarsfältet när ni beställer. Om vi skulle ha några frågor ang. ditt djurs allergi, kontaktar vi er via mail, för att vi ska kunna se till att ditt djur blir så nöjd som möjligt!

° Hur fungerar det?

-Välj vilken storlek du vill ha och vilket djur boxen är till. Välj mellan hund, katt eller gnagare. Det som är extra bra är att prenumerationstiden avslutas automatiskt när din prenumerationstid är över. 

När du har bekräftat din beställning, så kommer du att få en orderbekräftelse skickat till den e-postadress du angivit.  

När din prenumerationstid är slut så avslutas prenumerationen automatiskt.

Men tänk på att inte beställa samma månad som du får din box, annars kommer du att få två likadana boxar.

Din order kommer att sickas inom 1-3 vardagar.
Du får alltid den aktuella månadens box när du beställer.

Om du har några frågor, hör av dig till oss på petfunbox@gmail.com

° Finns det boxar anpassade till hundvalpar/kattungar? 
-Ja det finns! När du beställer en box så är det bara att skriva det i kommentarsfältet i kassan, samt ålder.
  
° Kan ni specialanpassa boxen?
 
-Ja det kan vi! Skriv i kommentarsfältet i kassan. Om vi har frågor angående specialanpassningen så kommer vi att skicka ett mail till er. T.ex om du har både hund och katt och vill ha en box med blandat innehåll. Eller varför inte en box med bara leksaker. 

 ° Hur ska jag göra om jag vill fortsätta få boxar?
-Om du vill fortsätta med din prenumeration, så beställer du bara en till box på hemsidan. 

Men tänk på att vänta med att beställa till nästa månad, annars kommer du att få två likadana boxar.


° Till hur många räcker innehållet till?
-Oftast så går det att dela på innehållet till 2 st (2-3st). Men om man vill vara säker på att det ska räcka så kan man ju alltid beställa två eller fler boxar. Vi kan även special göra boxar till en viss gräns, skicka gärna ett mail så kommer vi på en lösning som passar till er. 

Till gnagare så räcker innehållet i boxen oftast till 1 bur om de samsas och delar på godbitar och andra produkter. Om man har större flockar i samma bur och är osäker på om det räcker med en box, så kan ni skicka ett mail till: petfunbox@gmail.com  så hjälper vi dig!

° När skickas min box?
-Inom 1-3 vardagar efter att vi fått er betalning.


° Hur mycket kommer frakten att kosta?
- Frakten räknas efter vikt. Lägg i dina varor i kundkorgen för att se just din fraktkostnad. Vi använder Postnord och just nu ligger frakten per box på 39 kr.
Men man kan även välja att hämta sin beställning hos oss själv, läs mer om detta under rubriken "Hämta din beställning hos PetFunBox kontor".

°Hämta din beställning hos PetFunBox kontor. 
-Vi erbjuder även att man själv får komma och hämta sin beställning hos oss, på överenskommen tid och dag, vi kommer att kontakta dig via mail för att bestämma en tid, så att det passar oss båda. Vid din beställning så kryssar du bara i rutan för detta. För att kunna hämta ut paketet hos oss ska det vara betalt och du ska visa ditt ordernummer vid hämtning. 

Hämtnings adress:
Dalvik 513
791 92 Falun    

 

 


° Om betalning.


Swish:
 
Det går även bra att Swisha betalningen till 1232220242 (FyndigaDjur)

Betalning med Payson: 
Använd Payson för att enkelt och tryggt betala till oss. Med Payson kan du sätta in pengar med VISA, MasterCard samt internetbank (Swedbank, Handelsbanken, SEB, Nordea och Danske Bank). Läs mer om Payson här: www.payson.se

Kontakta oss

Om du inte hittat svar på din fråga eller om du vill berätta något annat, så är det bara att fylla i kontaktformuläret.  
Vi svarar oftast inom några timmar på vardagar. 




Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.